Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses
Lisainfo
Ostutegevusel on kaubandusettevõtte tuludele väga suur tähtsus. Ostud ja ostutegevusega seonduvad maksed moodustavad ettevõtte kuludest valdava osa. Ostutegevusega saab mõjutada märkimisväärselt äritegevuse tulemit, seega peaaegu iga tulu ja kulu euro liigub läbi ostu.
Selleks, et tulu oleks võimalikult suur, on vaja teadmisi, kuidas seda saavutada.
Koolitus annab ülevaate sellest, millised on ostja põhifunktsioonid, kuidas valida tarnijaid ja pidada hinnaläbirääkimisi ning annab ülevaate sellest, kuidas juhtida kaubakategooriaid nii, et sellest ka tegelikult kasu oleks. Koolitus oma sisult sobib hästi jae- ja hulgikaubanduses töötavatele ostujuhtidele, väikeettevõtte juhtidele või neile, kes soovivad omandada uusi ja kasulikke teadmisi ostujuhtimisest ning kategooriajuhtimisest.
Eesmärk: Omandada teadmised ja oskused süsteemseks ostujuhtimiseks, käsitledes põhjalikult ostujuhtimise erinevaid etappe ja tervikprotsessi.
Katrin Riisalu on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele. Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna juhin
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Ostujuhtimise olulisus ettevõttes
Ostutegevuse valdkond
Ostuosakonna positsioon
Ostutegevuse tähtsus
Ostutegevuse tulemi mõjutussfäärid
Ostutegevuse eesmärgid
Ostutegevuse mõõdikud
Sortimendi reguleerimine
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Tarnija suhted ja ostuläbirääkimised
Tarnija ja hinnaläbirääkimised
Kapitali kasutamise tõhustamine
Kadumite vältimine
13.15- 14.00 Lõuna
14.00-15.30 Kategooriate juhtimine
Kategooria juhtimise ülevaade
Kaubakategooriate juhtimine praktikas
Lisaks praktilised kaasused lahendamiseks.
Ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad.