Avaleht / Huvikursused, Isiksuse areng ja psühholoogia, Teenindus, Veebiseminarid / 7 psühholoogilist kompetentsi kliendisuhtluses

7 psühholoogilist kompetentsi kliendisuhtluses

Koolituse aeg
11.03.2024
Koolituse hind
165 €
Asukoht
Tulika 19, Flora Maja, Tallinn, Harjumaa
Koolitaja
Kinnisvarakool OÜ

Lisainfo

Koolituse tutvustus ja käsitletavad teemad

Mis on eesmärgipärane kliendisuhtlus?
4 olulist psühholoogilist kompetentsi, mida peb alati kasutama.
Kliendisuhtlus kui protsess.
Erinevad klienditüübid – nende ootused ja vajadused.
Praktiline harjutus – milline klienditeenindaja ma olen?
3 psühholoogilist kompetentsi, mis muudavad kliendisuhtluse suurepäraseks.
Grupiarutelu – õpime klientide tagasisidest
Enese analüüs – minu suhtlemise stiil klientidega.
Positiivne kliendisuhtluse lõpetamine.

Detailne kava: https://www.kinnisvarakool.eekoolitused/7-psuhholoogilist-kompetentsi-kliendisuhtluses/

Lektorid

Anneli Salk

Koolituse ajakava

Koolitus toimub kell 10.00-13.15.

Koolitus toimub hübriidõppe vormis – koolitusel osalejad valivad, kas osalevad kontaktkoolitusel klassiruumis või eelistavad osaleda koolitusel veebi teel.

Detailne ajakava:
https://www.kinnisvarakool.eekoolitused/7-psuhholoogilist-kompetentsi-kliendisuhtluses/

Sihtgrupp

- Kõik inimesed, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
- kõik, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
- kõik klienditeenindajad;
- kõik müügiinimesed ja müügijuhid.

Registreeru koolitusele