7 psühholoogilist kompetentsi kliendisuhtluses
Lisainfo
Mis on eesmärgipärane kliendisuhtlus?
4 olulist psühholoogilist kompetentsi, mida peb alati kasutama.
Kliendisuhtlus kui protsess.
Erinevad klienditüübid – nende ootused ja vajadused.
Praktiline harjutus – milline klienditeenindaja ma olen?
3 psühholoogilist kompetentsi, mis muudavad kliendisuhtluse suurepäraseks.
Grupiarutelu – õpime klientide tagasisidest
Enese analüüs – minu suhtlemise stiil klientidega.
Positiivne kliendisuhtluse lõpetamine.
Detailne kava: www.kinnisvarakool.ee/koolitused/7-psuhholoogilist-kompetentsi-kliendisuhtluses
Anneli Salk
Koolitus toimub kell 10.00-13.15.
Koolitus toimub hübriidõppe vormis – koolitusel osalejad valivad, kas osalevad kontaktkoolitusel klassiruumis või eelistavad osaleda koolitusel veebi teel.
Detailne ajakava:
www.kinnisvarakool.ee/koolitused/7-psuhholoogilist-kompetentsi-kliendisuhtluses
- Kõik inimesed, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
- kõik, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
- kõik klienditeenindajad;
- kõik müügiinimesed ja müügijuhid.